W przypadku kiedy zmienia się użytkownik instalacji, np. dotyczy to sytuacji, w której Klient sprzedaje nieruchomość, na której posadowiony jest zbiornik AmeriGas, AmeriGas zapewnia sprawną obsługę i załatwienie wszelkich formalności z tym związanych.
Klient AmeriGas, który sprzedaje nieruchomość, po podpisaniu aktu notarialnego zgłasza ten fakt do Biura Obsługi Klienta AmeriGas, podając dane nowego właściciela oraz przesyła następujące dokumenty:
- kopię aktu notarialnego lub innego dokumentu potwierdzającego prawo do nieruchomości, na której znajduje się zbiornik AmeriGas,
- telefon kontaktowy do nowego właściciela/właścicieli,
- protokół przekazania instalacji (jeżeli został sporządzony), oraz w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą należy dostarczyć:
- dokumenty firmowe (odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub z Krajowego Rejestru Sądowego),
- druk AKC-PR.
W czym możemy Ci pomóc?
Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.