background-image

Zmiana właściciela instalacji

W przypadku kiedy zmienia się użytkownik instalacji, np. dotyczy to sytuacji, w której Klient sprzedaje nieruchomość, na której posadowiony jest zbiornik AmeriGas, AmeriGas zapewnia sprawną obsługę i załatwienie wszelkich formalności z tym związanych.

 

Klient AmeriGas, który sprzedaje nieruchomość, po podpisaniu aktu notarialnego zgłasza ten fakt do Biura Obsługi Klienta AmeriGas, podając dane nowego właściciela oraz przesyła następujące dokumenty:

  • kopię aktu notarialnego lub innego dokumentu potwierdzającego prawo do nieruchomości, na której znajduje się zbiornik AmeriGas,
  • telefon kontaktowy do nowego właściciela/właścicieli,
  • protokół przekazania instalacji (jeżeli został sporządzony), oraz w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą należy dostarczyć:
  • dokumenty firmowe (odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub z Krajowego Rejestru Sądowego),
  • druk AKC-PR.

W czym możemy Ci pomóc?

Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Aby umożliwić wysłanie wiadomości, wypełnij wskazane pola.
Twoja wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą niebawem.
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Kod pocztowy (XX-XXX)
Napisz czego szukasz
Full Close

Podaj temat:

contact form