O LPG
Zbiorniki
Butle
Standard jakości
Standard jakości (ISO 9001) zawiera wskazówki i narzędzia dla firmy i organizacji, które mają zapewnić, że produkty i usługi spełniają wymagania klienta, a jakość jest konsekwentnie udoskonalana. Niniejsza norma oparta jest o szereg zasad zarządzania jakością, m.in:
- Wysoka orientacja na Klienta
- Motywacja i konsekwencja ze strony Zespołu Zarządzającego
- Podejście procesowe
- Ciągłe doskonalenie
- Określenie kontekstu oraz stron zainteresowanych organizacji
- Ocena ryzyka
10 zalet systemu zarządzania jakością ISO 9001
1. Zwiększona wydajność – po uzyskaniu certyfikacji procesy są ustanawiane według wytycznych, które każde przedsiębiorstwo może łatwo zastosować.
2. Zwiększone przychody – zaobserwowano, że firmy posiadające certyfikat ISO 9001 wykazały poprawę w zakresie wyników finansowych w porównaniu do organizacji, które nie wdrożyły normy.
3. Morale pracowników – pracownicy są bardziej zadowoleni i zmotywowani, kiedy otrzymują określone role oraz obowiązki, a także mają świadomość wpływu ich pracy na jakość i ogólny sukces firmy.
4. Międzynarodowe uznanie – Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna (ISO) jest uznawana na całym świecie jako autorytet w zakresie zarządzania jakością.
5. Podejście oparte na wynikach – norma ISO 9001 określa jasne instrukcje dotyczące audytów i przeglądów procesów. Pomaga to w gromadzeniu informacji i podejmowaniu decyzji na podstawie danych.
6. Relacje z dostawcami – certyfikacja ISO pomaga zoptymalizować łańcuch dostaw i świadczy o dobrych praktykach w firmie.
7. Dokumentacja – standard ISO wymaga odpowiedniej dokumentacji wszystkich procesów oraz wprowadzonych zmian, błędów lub rozbieżności, co pomaga łagodzić problemy i zapewnia stabilność.
8. Spójność – prowadzenie pełnej dokumentacji zapewnia dostęp do informacji, które można wykorzystać do rozwiązywania problemów.
9. Zadowolenie klienta – ISO jest powszechnie akceptowanym standardem, który jest doceniany przez klientów i partnerów biznesowych.
10. Doskonalenie – certyfikacja ISO 9001 kładzie nacisk na procesy audytu i kontrole metod zarządzania, dzięki czemu firma może cały czas się rozwijać.
Certyfikacja ISO
Zloty Laur Klienta 2022
AmeriGas wyróżniony w XV edycji Programu "Najwyższa Jakość Quality International"!
W czym możemy Ci pomóc?
Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.