W celu utrzymania zadowolenia naszych Klientów na najwyższym poziomie oraz zgodnie z wytycznymi certyfikacji ISO nasza firma przeprowadza badanie satysfakcji Klientów. Badanie, w formie krótkiej telefonicznej ankiety, przeprowadzane jest co miesiąc, z losową grupą Klientów. Ankieta, prowadzona przez robota, dzięki czemu możemy utrzymywać otwarte linie dla połączeń od Klientów, a tym samym obsługiwać ich sprawniej i szybciej. Dodatkowo skonfigurowaliśmy system tak, aby dzwonił do Ciebie w naszych godzinach pracy, a nie przeszkadzał Ci w czasie wolnym. Przy każdym kontakcie zadamy tylko 2 pytania. Obiecujemy, że odpowiedzi nie zajmą więcej niż 2 minuty.
W badaniu używamy skali od 0 do 10, w której 0 oznacza, że prawdopodobieństwo polecenia nas jest na bardzo niskim poziomie, a 10 na bardzo wysokim.
W analizie odpowiedzi, punkty w skali 0-6 uważamy, za wyrażające bardzo niską satysfakcję ze współpracy, natomiast punkty 9 i 10 to dla nas cel do którego dążymy. Pamiętaj, że Twoje opinie są dla nas kluczowe i pomogą nam lepiej i szybciej służyć Tobie i innym Klientom, dlatego naprawdę liczymy na Twoją współpracę i udział w badaniu.
Dlaczego zostałem wybrany?
Wybór do ankiety jest losowy, na podstawie dostaw zrealizowanych w ostatnim miesiącu. Nie powinieneś otrzymać telefonu z naszego systemu częściej niż dwa razy w roku, ale może też zdarzyć się sytuacja, że w ogóle nie otrzymasz od nas telefonu.
Czego się ode mnie oczekuje?
Jak wspomnieliśmy pełna ankieta nie trwa dłużej niż 2 minuty. Robot przedstawi się, a następnie zada pytanie o ogólny poziom zadowolenia, a następnie w zależności od Twoich odpowiedzi zada dodatkowe pytanie z możliwością uzasadnienia odpowiedzi. Wszystkie Twoje odpowiedzi są zapisywane w formie punktów, które wybierzesz używając klawiatury Twojego telefonu, nie musisz nawet z nami rozmawiać. Podziel się z nami swoją opinią i miej realny wpływ na jakość naszych usług. To co jest ważne dla Ciebie, liczy się też dla nas, dlatego chcemy poznać Twoją opinię na temat jakości świadczonych usług. Zależy nam by Twoje doświadczenia związane z dostarczanymi przez AmeriGas usługami były jak najlepsze. Mów głośno, jeśli oceniasz nasze usługi pozytywnie. Podziel się z nami, jeśli widzisz, że możemy coś udoskonalić.
Dziękujemy, że jesteście z nami.

Przy każdym kontakcie zadajemy tylko 2 pytania.
- Pytanie 1
Jak bardzo prawdopodobne jest, że poleci Pan/Pani AmeriGas swojemu przyjacielowi lub znajomemu w skali 1-10? Do oceny proszę użyć skali, w której 1 oznacza, że prawdopodobieństwo polecenia jest na bardzo niskim poziomie, a 10 na bardzo wysokim poziomie.
- Pytanie 2
W pytaniu tym chcemy poznać więcej szczegółów, w zależności od wysokości oceny jaką nam wystawicie, treść pytania nieco się różni. Zapytamy w nim o obszary, najbardziej wpłynęły na ocenę. W celu identyfikacji powyższych, do wyboru będą:

Cena
oferowana cena gazu jest adekwatna do jakości produktu, czyli stanu butli, ilości gazu, jakości gazu, itd.

Dostawa
dostawa odbyła się zgodnie z ustalonym terminie, zostałem/am poinformowana o ew. opóźnieniach, ilość dostarczonego produktu odpowiadała zamówieniu/potrzebom, kierowca zachowywał się profesjonalnie i uprzejmie

Faktura
faktura została dostarczona w sposób zgodny z oczekiwaniami (zgodnie z warunkami umowy), była zrozumiała i dotarła w czasie umożliwiającym jej terminowe opłacenie

Jakość gazu
gaz spalał się równomiernie, nie powodował zanieczyszczeń, jego ilość była zgodna z zadeklarowaną (zwłaszcza w butlach, że w butli 11 kg, było 11 kg gazu)

Obsługa Klienta
osoba kontaktowa byłą uprzejma i profesjonalna, Czy Twoja sprawa została załatwiona.

Obsługa techniczna | Telemetria
serwis techniczny niezwłocznie reaguje na zgłoszenia, urządzenia pomiarowe działają poprawnie,

Bezpieczeństwo produktu
otrzymany gaz jest certyfikowany, a butle i zbiorniki regularnie kontrolowane, dostawa przeprowadzona w sposób zgodny z przepisami, dodatkowo dla klientów Mamy świadomość, że zawsze istnieje pole do doskonalenia i możliwości poprawy,
W czym możemy Ci pomóc?
Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.
