Zwykło się mówić, że dobra komunikacja międzyludzka rozwiązuje większość problemów, bez wątpienia można przenieść to twierdzenie na grunt firmowy. Idąc tym tropem, chcemy poświęcić zagadnieniu komunikacji trochę uwagi, gdyż jest to kluczowy element dobrej współpracy, a przecież wszystkim nam na tym zależy.
Warto podkreślić, że komunikacja wewnętrzna to proces, który nigdy tak naprawdę się nie kończy, a w związku z tym cały czas powinien być optymalizowany. Spróbujmy więc otworzyć się na dialog i zauważmy, że jako pracownicy jesteśmy zbiorem naczyń połączonych, zadbajmy wspólnie o odpowiedni przepływ i drożność w naszych kanałach komunikacji międzydziałowych, aby podążać we wspólnym kierunku.
Dlatego przygotowaliśmy na dziś trochę teoretycznej wiedzy o komunikacji, ale też praktycznych informacji, które pomogą nam się poruszać wewnątrz firmy. Na naszej stronie znajdziecie również garść praktycznych ciekawostek oraz testy dzięki którym możecie sprawdzić własny styl komunikacji oraz ocenić, jak dobrze znacie podstawowe zasady pisania maili czy prowadzenia rozmowy.
Jak zawsze zachęcamy Was do zapoznania się z przygotowanymi materiałami, czekamy na wasze komentarze oraz życzymy miłego piątku, który dziś dla nas jest Dniem Komunikacji 😉

Kilka słów o komunikacji
8 minut

Top 10
5 minut

Przewodnik dotyczący pracy zdalnej dla firm z rodziny UGI
2:30 minut

Jaki jest Twój styl komunikowania się?
11 min (5 min na tekst oraz 6 min na test)

Pomiar poziomu komunikacji
3 minuty
W czym możemy Ci pomóc?
Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.
